A Magyar Turisztikai Ügynökség által rendelt hirdetések az áprilisi terasznyitás után jelentek meg. Hogy hány darab és mennyiért, azt már nem árulta el az államtitkár – írta a HVG.
Parlamenti írásbeli választ igénylő kérdéssel fordult Vadai Ágnes DK-s országgyűlési képviselő Orbán Viktor miniszterelnökhöz, miután kiderült, az áprilisi terasznyitás után celebektől vásárolt hirdetéseket a Magyar Turisztikai Ügynökség.
Vadai két kérdést tett fel ezzel összefüggésben:
- Az MTÜ mekkora összeget fordított a celebek nyitási szponzorálására?
- Pontosan kik és mennyi pénzt kaptak az Instagram-posztokért?
Rogán Antal miniszter megbízásából Dömötör Csaba válaszolt Orbán helyett. Az államtitkár a szponzorálás részleteiről semmit nem árult el, de azt megerősítette: szerinte a celebeknek fizetett közpénzzel az ágazatot támogatta a kormány. Dömötör forgalomélénkítő kommunikációs kampánynak nevezte a hirdetéseket, amik feladása a tavaszi újraindítási kampány része.